Outcasts.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Outcasts.

Outcasts of their own world.
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Opdrachten!

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Admin
Admin



Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 2011-02-18

Opdrachten! Empty
PostSubject: Opdrachten!   Opdrachten! Icon_minitimeWed Mar 02, 2011 9:36 pm

JA JA, DAAR SCHROKKEN JULLIE VAN HÈ? KDJJH Jullie eerste opdrachten Very Happy Maak er iets dramatisch van, laat niemand dood gaan als diegene dat niet wil, ga je alleen niet te erg aanstellen.

Ja, het is tijd dat iedereen eens iets gaat doen buiten Forthaven. En dus krijgen jullie in tweetallen opdrachten. Het is niet de bedoeling dat mensen die in hetzelfde gebied op onderzoek zijn, elkaar gaan ontmoeten, even dat jullie het weten. En over de groepjes wordt niet onderhandeld. Ik heb zoveel mogelijk meisje en jongen samen gedaan, maar aangezien die niet helemaal gelijk zijn, gebeurd dat ook niet helemaal. Niet zeuren, en leuk meedoen. De opdracht staat erbij. Sta je niet bij de lijst, doe je niet mee.
IK HEB DIT HELEMAAL RANDOM GEDAAN, NIET MENSEN UITGEZOCHT.

1. De bergen – Alice en Nathan. Ga samen op onderzoek uit naar wat er over de bergen is. Het is een lange reis, misschien wel een paar dagen, bereidt je goed voor. Voor allebei is een pistool toegestaan. Ga niet verder dan de bergen, kijk alleen wat er is.
2. De wouden – Ash, Leah en Dawn. Onderzoek de wouden, wees voorzichtig. Er bevinden zich gevaarlijke wezens in de schaduwen. Houdt je ogen goed open, we willen goed verslag na jullie reis. Het duurt niet lang naar de wouden, maar het is een groot gebied. Bereidt je voor, pistolen zijn toegestaan.
3. De wildernis ~ De stranden – Evy en Jason. Het is een lange reis, misschien wel drie dagen, naar de stranden, dus wees voorzichtig. Wees goed voorbereidt, pistolen zijn toegestaan. Verken de stranden.
4. De wildernis ~ De steenvlakten – Macci en Romana. De steenvlakten zijn open, jullie moeten voorzichtig zijn, erg voorzichtig. Het is een reis van een dag, niet erg lang. Neem pistolen mee voor de zekerheid, en wees goed voorbereidt voor de koude nachten.

Jullie kunnen het topic met de opdracht “Die en die - Verkenning” op de plek zetten waar je bent ingedeeld.
Veel plezier allemaal!
Back to top Go down
https://outcasts.forumactie.com
Evy

Evy


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-20
Leeftijd : 25
Woonplaats : A'dam - Noord

Opdrachten! Empty
PostSubject: Re: Opdrachten!   Opdrachten! Icon_minitimeWed Mar 02, 2011 9:38 pm

Oké, even dat jullie niet denken dat ik gek ben (ja, ik ben het wel, maar niet zo erg), ik had gewoon erge lol met mezelf toen ik dat begin schreef XD.
Oké laat maar bounce
Back to top Go down
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Opdrachten! Empty
PostSubject: Re: Opdrachten!   Opdrachten! Icon_minitimeWed Mar 02, 2011 9:54 pm

Yeah, chyl Very Happy Eindelijk wat activiteit. Ik kan morgenavond misschien wel posten maar ik kan niets beloven :]
Back to top Go down
Sponsored content





Opdrachten! Empty
PostSubject: Re: Opdrachten!   Opdrachten! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Opdrachten!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Outcasts. :: Spam :: Spam-
Jump to: