Outcasts.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Outcasts.

Outcasts of their own world.
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Vraag :]

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Vraag :]       Empty
PostSubject: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeTue Mar 01, 2011 6:58 pm

Zoals je in de titel kunt zien heb ik een vraag :]
Daar komt ie dan
*tromgeroffel*
Wat leven er voor planten en dieren op de planeet?
Aah, dan stuit ik meteen op mijn volgende vraag. Hoe heet de planeet ook al weer x'D
En wat is het klimaat? En heeft het ook seizoenen? En is de aantrekkingskracht hetzelfde? En wat wordt er nu precies bedoelt met 'speciaal' bij de rollen? Ik zie bij sommige bij karakter staan dat ze een fotografisch geheugen hebben e.d. maar Evy leidt bijv weer aan een of andere ziekte waardoor ze -vergeten-... Ik wist niet zeker wat ik daar mee aan moest maar ik heb dus maar wat ingevuld.
Aah, en dan gelijk het volgende.
WIE WIL ER EEN MEETANDGREET MET DAGERAAD?
Sorry, ik ben hyper :X
Ik heb alleen wel een paar eisen.
- ABN
-Redelijke postlengtes.

xDawn
Back to top Go down
Ash

Ash


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 2011-02-20

Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeTue Mar 01, 2011 9:18 pm

Ik wil wel meeten (:
Back to top Go down
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeTue Mar 01, 2011 9:23 pm

Is goed, ik moet alleen zo gaan.
Maak jij een topic aan?
Dan post ik morgenochtend wel <3
Back to top Go down
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeThu Mar 03, 2011 6:57 am

Sorry voor mijn opdringerigheid en sorry voor de dubbelpost maar ik wacht met smárt op antwoorden op de rest van mijn vragen :]
Back to top Go down
Leah

Leah


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-25

Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeThu Mar 03, 2011 2:56 pm

Dat kan je het best aan Zilver zelf vragen. Zij weet er het meest van.(:
Back to top Go down
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeThu Mar 03, 2011 6:02 pm

Maar ik widle het hier plaatsen zodat Zilvy kon kijken en antwoord kon geven want die Pb's zijn zo irritand met die pop-ups e.d. :X
Back to top Go down
Leah

Leah


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-25

Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeThu Mar 03, 2011 8:37 pm

Hihi voor persoonlijke vragen vind ik PM veel fijner.;D
Back to top Go down
Evy

Evy


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-20
Leeftijd : 25
Woonplaats : A'dam - Noord

Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeThu Mar 03, 2011 9:22 pm

Even kijken, ehm, al die vragen Very Happy
Nou, ten eerste, de planten en dieren. Dit is nog heel onbekend. Voor zover de bewoners weten zijn er best normale planten, grote stukken gras, struiken, en ze kennen nog geen echt giftige dingen. Qua dieren, nou, vooral muggen, maar dit is allemaal zo onbekend aangezien ze er ook nog niet zo lang zijn en zo.
Ja, die speciale dingen. Nou, er was niet heel veel plek, er moest ruimte genoeg zijn, maar natuurlijk kon niet meteen de hele wereld mee. Dus zochten ze mensen uit die ze konden gebruiken, al wisten die mensen het misschien zelf nog niet. Gewoon, dingen waar ze iets beter in waren, dingen als wiskunde genieën, of andere dingen, gewoon iets waar ze iets beter in waren dan anderen.
EN ik wil ook wel meeten Cool
Back to top Go down
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeFri Mar 04, 2011 7:24 am

Jippy
Met Ash lijkt er niet veel van te komen dus heb jij zin om een topic aan te maken? Ik moet zo naar school :[ Lekker tot 10 over 3 en dan meteen eten en volleyballen... Naja, ik kan er vast nog wel een gaatje tussendoor prikken.
Maar over die planten en dieren en zo mag je dus zelf verzinnen? Sommige lijken meer op de aardse dieren en anderen kun je gewoon zelf 'ontwerpen'?
Chyl :'D
Back to top Go down
Evy

Evy


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-20
Leeftijd : 25
Woonplaats : A'dam - Noord

Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitimeSat Mar 05, 2011 8:13 pm

Dawn wrote:
Jippy
Met Ash lijkt er niet veel van te komen dus heb jij zin om een topic aan te maken? Ik moet zo naar school :[ Lekker tot 10 over 3 en dan meteen eten en volleyballen... Naja, ik kan er vast nog wel een gaatje tussendoor prikken.
Maar over die planten en dieren en zo mag je dus zelf verzinnen? Sommige lijken meer op de aardse dieren en anderen kun je gewoon zelf 'ontwerpen'?
Chyl :'D

Ja, maar er zijn niet zomaar *poef* vreemde monsters ofzo. Maar verder kunnen ze zich bijvoorbeeld wel aangepast hebben aan het klimaat.
Back to top Go down
Sponsored content





Vraag :]       Empty
PostSubject: Re: Vraag :]    Vraag :]       Icon_minitime

Back to top Go down
 
Vraag :]
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Outcasts. :: Spam :: Spam-
Jump to: