Outcasts.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Outcasts.

Outcasts of their own world.
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Oh, Ik stop als..

Go down 
+2
Leah
Ash
6 posters
AuthorMessage
Ash

Ash


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 2011-02-20

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeSun Feb 27, 2011 1:42 pm

Oh, Ik stop als er té veel gereageerd word.

Ik probeer namelijk ook nog een leven te hebben.
Back to top Go down
Leah

Leah


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-25

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeSun Feb 27, 2011 1:43 pm

Ben je helemaal gek geworden? Niet stoppen.:c
Back to top Go down
Ash

Ash


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 2011-02-20

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeSun Feb 27, 2011 1:51 pm

Leah wrote:
Ben je helemaal gek geworden? Niet stoppen.:c

Alleen als er echt duizend miljoen posten op het RPG worden gedaan. Ik wil namelijk altijd alles lezen en als er te veel gepost word kan dat niet. ;x
Back to top Go down
Jason

Jason


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 2011-02-26

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeSun Feb 27, 2011 1:52 pm

uhu. ik lees ook srsly alle gesprekken shit whatevs. dus als het dan heeeeul veel wordt heb ik er geen zin meer in :')
Back to top Go down
Nathan

Nathan


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 2011-02-27

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeSun Feb 27, 2011 1:53 pm

Oke.. thats new.
Back to top Go down
Ash

Ash


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 2011-02-20

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeSun Feb 27, 2011 1:53 pm

Jason wrote:
uhu. ik lees ook srsly alle gesprekken shit whatevs. dus als het dan heeeeul veel wordt heb ik er geen zin meer in :')

Idd, plus carneval komt dr aan. Dus dan ben ik dr 5 dagen niet.
Back to top Go down
Leah

Leah


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-25

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeSun Feb 27, 2011 1:56 pm

Hm that's true.

Oh wat hebben niet eens carnaval hier?
Back to top Go down
Alice

Alice


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 2011-02-25

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeSun Feb 27, 2011 8:22 pm

Ash wrote:
Jason wrote:
uhu. ik lees ook srsly alle gesprekken shit whatevs. dus als het dan heeeeul veel wordt heb ik er geen zin meer in :')

Idd, plus carneval komt dr aan. Dus dan ben ik dr 5 dagen niet.

Same here ;o
Back to top Go down
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeThu Mar 03, 2011 7:09 pm

Sorry voor mijn late post maar
Hóe kun je in hemelsnaam álles gaan lezen! Dat slaat toch nergens op? :X Dat is dan toch ook zware tijd verspilling? Oké, de posts zijn hier vrij kort maar als iedereen weg gaat als het druk wordt dan beperkt dat toch ook de mogelijkheden om dit een écht actief forum te maken?
Ik wilde dit dus even ter discussie gooien :]
Back to top Go down
Ash

Ash


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 2011-02-20

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeThu Mar 03, 2011 10:15 pm

Dawn wrote:
Sorry voor mijn late post maar
Hóe kun je in hemelsnaam álles gaan lezen! Dat slaat toch nergens op? :X Dat is dan toch ook zware tijd verspilling? Oké, de posts zijn hier vrij kort maar als iedereen weg gaat als het druk wordt dan beperkt dat toch ook de mogelijkheden om dit een écht actief forum te maken?
Ik wilde dit dus even ter discussie gooien :]

Ik lees altijd alles en heb dat ook altijd gedaan. Het is inderdaad tijdverspilling maar zo vind ik het fijner rpge. Zo kun je beter situatie's inschatten en weten hoe iemand als personage is. Ik ga bijna nooit weg, maar als ik weg ben voor een langere tijd en ik mis veel dan stop ik meestal dus ook. En aangezien deze rpg site niet echt heel actief is én ik een week weg ga stop ik denk ik.. (:
Back to top Go down
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeFri Mar 04, 2011 7:26 am

Tsk, naar mijn mening is het leuker om situatie's níet in te kunnen schatten omdat dingen dan onverwachts komen. Dan kun je lol hebben >:] Maar je zou dus eigenlijk nooit op écht actieve RPG 's kunnen RPG'en? Da's ook stom :X
Back to top Go down
Ash

Ash


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 2011-02-20

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeFri Mar 04, 2011 4:06 pm

Dawn wrote:
Tsk, naar mijn mening is het leuker om situatie's níet in te kunnen schatten omdat dingen dan onverwachts komen. Dan kun je lol hebben >:] Maar je zou dus eigenlijk nooit op écht actieve RPG 's kunnen RPG'en? Da's ook stom :X

Waarom zou ik nooit actief kunnen Rpg'en? Ik vind dat je alles een beetje zit te beoordelen vanuit een kant terwijl je de andere niet bekijkt. So ik lees alles graag. Dat is mijn goed recht, net zoals het jou goed recht is om het niet te lezen.
Back to top Go down
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitimeFri Mar 04, 2011 7:14 pm

Ik bedoel niet dat je niet actief kan RPG'en maar dat je niet op een actieve RPG kan RPG'en want je zou niet alle posts kunnen lezen. Als dat is waarvoor je RPG't in dat geval. Ik zeg verder niet dat het slecht is of zo, het lijkt me ook leuk om alles te weten ook al zijn er naar mijn mening weer nadelen aan maar er zijn dus ook RPG's waar er gewoon meer dan 100 mensen mee RPG'en en daar zou je dus niet aan toe komen. (Volgens mij klopt er van deze zinnen grammaticaal geen bal maar ik ga ze niet terug lezen want ik heb haast Razz)
Back to top Go down
Sponsored content





Oh, Ik stop als.. Empty
PostSubject: Re: Oh, Ik stop als..   Oh, Ik stop als.. Icon_minitime

Back to top Go down
 
Oh, Ik stop als..
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Outcasts. :: Spam :: Spam-
Jump to: