Outcasts.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Outcasts.

Outcasts of their own world.
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Romana Alexandra Lefèvre

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Romana

Romana


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 2011-02-26

Romana Alexandra Lefèvre Empty
PostSubject: Romana Alexandra Lefèvre   Romana Alexandra Lefèvre Icon_minitimeSat Feb 26, 2011 5:41 pm

Het lijstje:
Naam: Romana Alexandra Lefèvre
Roepnaam: Romana
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: ... jaar 31-05, 18 jaar.

UITERLIJK
Lengte: 1.52
Gewicht: 42.4
Ogen: Whiskey bruin.
Huidskleur: Blank
Haarkleur: Licht, donker en de kleur
Kapsel: Lang krullend kastanje bruin haar.
Kleding: Romana houdt van klassieke kleding. Ze draagt dan ook vooral nude of zwarte kleding. Ook straalt haar kleding ontzettend seks uit.
*Attributen: Romana draagt altijd enorme ringen en andere sieraden. Verder is ze tassen gek en kan ze niet zonder haar telefoon.

INNERLIJK
Karakter-eigenschappen:
Slechte: sluw, vals, verwend, sarcastisch, wraakzuchtig, koud, hard, recht uit, arrogant, trots, ijdel, egoïstisch, gemeen, volhardend, manipulerend, angstaanjagend.
Goede: intelligent, onafhankelijk, rustig

Karakter: Romana geeft niet veel om anderen waardoor ze ook anders op mensen reageren. Ze is sluw, en houd van spelletjes spelen met mensen, ze is vals en ontzettend slim met dat soort spelletjes en houd er niet van om te verliezen. Romana is vreselijk verwend vanwege haar rijke ouders waardoor ze een vreselijke egoïstische en arrogante uitstraling heeft. Romana is vaak ontzettend sarcastisch en zegt precies wat ze wilt zeggen. Het maakt haar niet uit of de waarheid mensen raakt op kwetst. Je kunt beter niets bij Romana uit halen omdat ze altijd op wraak zint, gemene wraak. Ze manipuleert, geeft te veel om zich zelf en blijft in elke omstandig heden rustig en kalm. En omdat Romana zo intelligent, sluw en gemeen is is ze dus bruikbaar.

Biografie: Romana woonde eerst bij haar moeder en haar echte vader in Engeland waar ze een enorm huis hadden aangezien Romana’s vader ontzettend goed verdiende met zijn werk. Ze waren een van de rijkste mensen van Engeland en Romana kreeg alles wat haar hartje begeerde. Haar moeder was gewoon een rijke snob, die eigenlijk helemaal geen geld had en alleen trouwde met haar man voor het geld. Uiteindelijk kwam ze iemand tegen die nog meer geld had en scheidde van haar man. Ze verhuisde samen met Romana naar Frankrijk waar ze bij haar nieuwe vader ging wonen in een nog groter huis dan dat ze al had. Romana werd opgevoed als een prinsje en kreeg ook nog eens elke maand een behoorlijk bedrag geld van haar echte vader. Romana ging naar een privé school en haar moeder en haar stief vader hadden steeds minder tijd voor haar. Romana leerde zich zelf meer dan dat haar privé school haar leerde, die haar in Romana’s ogen als een klein kind behandelde. Romana was veel sneller volwassen dan haar mede leeftijd genoten. Dat kwam vooral door de weinige aandacht van haar ouders en haar zelfstandigheid. Romana wist altijd al precies wat ze wilde maar maakte braaf al haar scholen af, waardoor ze zo intelligent was. Uiteindelijk begonnen er veranderingen in haar te komen, vooral rond haar 13/14e.


*Vaardigheden: Liegen en manipuleren
Zwaktes: Ware gevoelens tonen.
Interesses: Kleding, sieraden etc.
*Houdt van: Roken en drank.
*Houdt niet van: Mensen
Angst: Kleine insecten

OMGEVING
Familie: Stief vader: Jean Paul Gaultier, vader: Clément Pierre Lefèvre, moeder: Clarisse Cassandra Lefèvre.
Vrienden: Gewoon vrienden.
Relatie: Nee
*Huisdier(en): Nee

EXTRA'S
*Toekomstdroom:
Motto: Don't think just kill

*Favoriete lied: Te veel
*Favoriete/mooie zinnen: Geen
Quotes: There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.

Extra: Don't mess with her

Spoiler:

Ik ben klaar om te RPGen :DDD
Voila, de informatie gelezen ;D
Hola daar, ik heb de regels gelezen!
En toen had ik de regels gelezen en zei ik IK WIL RPG'EN BABY


Last edited by Romana on Sun Feb 27, 2011 2:43 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Evy

Evy


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-20
Leeftijd : 25
Woonplaats : A'dam - Noord

Romana Alexandra Lefèvre Empty
PostSubject: Re: Romana Alexandra Lefèvre   Romana Alexandra Lefèvre Icon_minitimeSun Feb 27, 2011 12:48 pm

Goedgekeurd, alleen moet je nog even iets "speciaals" hebben. Lees de informatie anders nog even door, of mail mij voor eventuele vragen. Like a Star @ heaven
Back to top Go down
 
Romana Alexandra Lefèvre
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Outcasts. :: Algemeen :: Rollen-
Jump to: