| Leer elkaar kennen! | |
|
+5Jason Luce Evy Ash Oliver Ninth 9 posters |
Author | Message |
---|
Oliver Ninth
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 2011-02-20 Leeftijd : 27 Woonplaats : Netherlands
| Subject: Leer elkaar kennen! Sun Feb 20, 2011 10:02 pm | |
| Hoi, het leek me zo gezellig om een kennismakingstopic aan te maken, zodat je kunt zien wie hier de RPGers echt zijn. Misschien ook wat geklets of tip's aan elkaar geven ! | |
|
| |
Ash
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 2011-02-20
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Tue Feb 22, 2011 5:20 pm | |
| | |
|
| |
Evy
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 2011-02-20 Leeftijd : 26 Woonplaats : A'dam - Noord
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Tue Feb 22, 2011 5:45 pm | |
| - Ash wrote:
- Manon.
Ahahaha, Manon is weer lekker vrijgevig over alles wat zij doet in haar leven :DDD Oké, niet grappig. Anyways, ik ben Zilver, en ik woon in Amsterdam, Amsterdam-Noord. Kom me maar stalken als je dat leuk vind, ik vind het namelijk ook wel gezellig, anders ben ik hier zo alleen. Ehm, ik heb een kat, Mila, en ze is best wel gek, net als ik, dus dat is wel leuk. En ik ben wel even het vreemdste persoontje hier. O JA, en als je wilt weten of ik goed kan RPG en vraag je het maar aan Manon hierboven, toch Manon? | |
|
| |
Ash
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Tue Feb 22, 2011 6:37 pm | |
| - Evy wrote:
- Ash wrote:
- Manon.
Ahahaha, Manon is weer lekker vrijgevig over alles wat zij doet in haar leven :DDD Oké, niet grappig.
Anyways, ik ben Zilver, en ik woon in Amsterdam, Amsterdam-Noord. Kom me maar stalken als je dat leuk vind, ik vind het namelijk ook wel gezellig, anders ben ik hier zo alleen. Ehm, ik heb een kat, Mila, en ze is best wel gek, net als ik, dus dat is wel leuk. En ik ben wel even het vreemdste persoontje hier. O JA, en als je wilt weten of ik goed kan RPG en vraag je het maar aan Manon hierboven, toch Manon? Je weet toch hoe spraakzaam ik altijd op zulke forum's ben? | |
|
| |
Evy
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 2011-02-20 Leeftijd : 26 Woonplaats : A'dam - Noord
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Tue Feb 22, 2011 8:06 pm | |
| - Ash wrote:
- Evy wrote:
- Ash wrote:
- Manon.
Ahahaha, Manon is weer lekker vrijgevig over alles wat zij doet in haar leven :DDD Oké, niet grappig.
Anyways, ik ben Zilver, en ik woon in Amsterdam, Amsterdam-Noord. Kom me maar stalken als je dat leuk vind, ik vind het namelijk ook wel gezellig, anders ben ik hier zo alleen. Ehm, ik heb een kat, Mila, en ze is best wel gek, net als ik, dus dat is wel leuk. En ik ben wel even het vreemdste persoontje hier. O JA, en als je wilt weten of ik goed kan RPG en vraag je het maar aan Manon hierboven, toch Manon? Je weet toch hoe spraakzaam ik altijd op zulke forum's ben? Ja, weet ik Manon, weet ik, daarom verbaasd het me ook niets dat je nu weer zo gezellig praat | |
|
| |
Ash
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Tue Feb 22, 2011 8:32 pm | |
| Ik wou ook ronde hoekjes on ma signature ;l | |
|
| |
Evy
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Tue Feb 22, 2011 8:41 pm | |
| - Ash wrote:
- Ik wou ook ronde hoekjes on ma signature ;l
STELER <333 | |
|
| |
Luce
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 2011-02-23
| Subject: Jippie ik. :3 Wed Feb 23, 2011 3:35 pm | |
| Sam. 12 Jaar. Houd van: Verhalen of Gedichten schrijven en ofcourse RPG'en! | |
|
| |
Jason
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 2011-02-26
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Sat Feb 26, 2011 11:34 pm | |
| | |
|
| |
Macci
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 2011-02-26 Woonplaats : In je bed
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Sun Feb 27, 2011 12:04 am | |
| Hoi, Feriël, 14 jaar, Doet aan gosupermodel, maar minder zwaaaaar. | |
|
| |
Leah
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 2011-02-25
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Sun Feb 27, 2011 12:58 pm | |
| Hello there, Iris spreekt tot u!:'D Ik ben lekker vereerd want ik kreeg dikke uitnodiging voor deze site dus.:'D Hm, ik ben 14 jaar, heb zes benen en drie armen. Nee grapje... Ik ben geen alien. Ik ben een veertien jarig meisje dat gek is op RPG'en en op dit moment een ubersexy ORPG met Zilver heeft op de mail dus! HAAH ehm even denken. Verder ben ik gek op lezen en winkelen. Verder is Manon een vet sexy buddy maatje van Iris en Zilver ook. De rest van jullie ken ik niet dus jullie zijn (nog) geen sexy buddy maatje van mij.(: Ghehe. Soms heb ik rare buien maar dat komt niet zo vaak voor volgens mij... | |
|
| |
Romana
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 2011-02-26
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Sun Feb 27, 2011 1:07 pm | |
| | |
|
| |
Ash
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Sun Feb 27, 2011 1:13 pm | |
| - Romana wrote:
- Ugh, Nichon/15/voedsel.
Mhh voedsel, da's een goeide. Die had ik er ook bij moeten zetten ;l | |
|
| |
Macci
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 2011-02-26 Woonplaats : In je bed
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Sun Feb 27, 2011 1:32 pm | |
| - Leah wrote:
- Hello there, Iris spreekt tot u!:'D Ik ben lekker vereerd want ik kreeg dikke uitnodiging voor deze site dus.:'D Hm, ik ben 14 jaar, heb zes benen en drie armen. Nee grapje... Ik ben geen alien. Ik ben een veertien jarig meisje dat gek is op RPG'en en op dit moment een ubersexy ORPG met Zilver heeft op de mail dus! HAAH ehm even denken. Verder ben ik gek op lezen en winkelen. Verder is Manon een vet sexy buddy maatje van Iris en Zilver ook. De rest van jullie ken ik niet dus jullie zijn (nog) geen sexy buddy maatje van mij.(: Ghehe. Soms heb ik rare buien maar dat komt niet zo vaak voor volgens mij...
heeeee i want to be a sexy buddy maatje toeeee | |
|
| |
Leah
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 2011-02-25
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Sun Feb 27, 2011 1:35 pm | |
| - Macci wrote:
- Leah wrote:
- Hello there, Iris spreekt tot u!:'D Ik ben lekker vereerd want ik kreeg dikke uitnodiging voor deze site dus.:'D Hm, ik ben 14 jaar, heb zes benen en drie armen. Nee grapje... Ik ben geen alien. Ik ben een veertien jarig meisje dat gek is op RPG'en en op dit moment een ubersexy ORPG met Zilver heeft op de mail dus! HAAH ehm even denken. Verder ben ik gek op lezen en winkelen. Verder is Manon een vet sexy buddy maatje van Iris en Zilver ook. De rest van jullie ken ik niet dus jullie zijn (nog) geen sexy buddy maatje van mij.(: Ghehe. Soms heb ik rare buien maar dat komt niet zo vaak voor volgens mij...
heeeee i want to be a sexy buddy maatje toeeee
Ghehehehehe.;DD | |
|
| |
William
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 2011-02-28
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! Mon Feb 28, 2011 9:53 pm | |
| hee, ik ben Cynthia. euh, veel valt er over mij niet te vertellen, want zo'n boeiend leven heb ik niet. Geen hobby's, ja, buiten lezen, schrijven en films kijken, maar dat vind iedereen hier leuk dus ;p. Euh, ik heb ook geen bijnamen. eneuh, dat is het zo'n beetje | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Leer elkaar kennen! | |
| |
|
| |
| Leer elkaar kennen! | |
|