Outcasts.

Outcasts of their own world.

HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

Oliver Ninth

Go down 
AuthorMessage
Oliver Ninth

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 2011-02-20
Leeftijd : 21

PostSubject: Oliver Ninth   Sun Feb 20, 2011 9:53 pm

Naam: Oliver Ninth Yazestro.
Roepnaam: Oliver, geen andere namen, aangezien hij een spuughekel heeft aan bijnamen. Oké, voor andere personen vind hij het allemaal best, maar Oliver is gewoon Oliver.
Geslacht: man
Leeftijd: Achttien jaar

UITERLIJK
Lengte: 1.90, tamelijk lang, waardoor hij een dominante indrukt geeft.
Gewicht: 74 kilo, vooral door zijn lengte, want hij is in vergelijking nog best dun, niet lelijk dun. Zijn spieren verzwaren een beetje zijn lichaam, maar alsnog blijft hij redelijk dun van postuur.
Ogen: Blauw/grijzige tint, waterige ogen.
Huidskleur: Blank/bleek. Als hij ziek is zie je wel dat hij iets bleker is dan normaal.
Haarkleur: Licht bruin, soms wat blonde plukjes aan de uiteindes van zijn haar.
Kapsel: Voor een jongen best lang haar.
Kleding: Oliver draagt graag een grijze broek, kogelafwerend sterk, speciaal gemaakt voor bepaalde bescherming. Aangezien dat zeker in deze omstandigheden nodig is. Ook zit de broek bij hem goed, en vind hij de uitgave ervan dus geen probleem. Verder draagt hij gewoon shirtjes met meestal niets erop. Oliver is gewoon erg basic, niets ana te doen. Al hoewel zijn broeken vaak grijs of spijkerkleur getint zijn, zijn zijn shirtjes meestal wel erg fel gekleurd, dat staat hem wel.
Attributen: Hittesensor in mobielformaat. Kan nog wle eens handig zijn. Deze rust vaak in een van de zakken van zijn kleren. Verder heeft hij dan altijd nog een japans strijdersmes bij zich, wat in een houder aan de rand van zijn broek haakt.

INNERLIJK
Karakter-eigenschappen: Dapper, moedig, dominant, snel aggresief en weinig concentratie. Slim, gemeen en sluw. Lijkt soms geen gevoel te vertonen. Eenzaamheid is een oorzaak hiervan. Het speciale aan hem is zijn fotografische geheugen.

Karakter: Sinds enkele jaren geleden zijn broertje Kenneth werd omgebracht is zijn leven meer bewust van de dingen om hem heen geworden. Hij let op wat hij doet, wanneer hij iets doet, en wat voor aparte trucs hij uitvoerd. Maar niet alleen de moörd op zijn broertje werd hem een omslag, nee, daarna ging het nog wel redelijk. Hij had wel meer aggresiviteit, maar hij toonde nog vaak zat gevoelens, waaronder verdriet. Toen uiteindelijk zijn ouders ontvoerd werden voor losgeld, en hij dit geld niet had werd het pas een drama in zijn leven. Na ook dit verlies moest hij verblijven in een kostschool, waar hij op achtienjarige leeftijd werd uit gedumpt. Hij heeft er drie helse jaren moeten verblijven. Vanaf de tijd dat zijn ouders er ook niet meer waren - al hoewel, dat denkt hij, omdat hij nooit geld heeft gestuurd, en verder niets heeft gehoord van de misdadiger of zijn ouders - werden zijn emotie's vergeten. Alle eenzaamheid, verlies, verdriet, vriendelijkheid en socialiteit weggepropt in zichzelf. Alleen hij weer hoe het is om te leven zonder steun en toeverlaat. Tenminste, zo denkt hij, zijn eigen koppigheid. Hij vind dat zijn wil wet is, en zo neit, leid dat vaak tot aggressie. Hij is snel kwaad, vijandig opgesteld of geirriteerd. Hij kent geen liefde, dat zeggen vele, en hij wil het ook niet kennen. Als hij de liefde van zijn leven ook nog zou moeten verliezen, zou hij zelf toch echt breken, en zou het voor hem ook ophouden, daarom wil hij ook geen liefde kennen. Verder durft hij érg veel, omdat hij niet bang is voor het hiernamaals. Hij heeft volgens hemzelf toch niets meer te verliezen, waardoor hij zichzelf ook vaak teveel zijn overmoedigheid laat kennen. Hij red - hoe raar het voor zijn persoonlijkheid - ook klinkt, liever een ander dan zichzelf, omdat andere meer hoop in het leven hebben dan hij. Een soort deprissief gedrag dus. Hij heeft ook weinig concentratie als hij iets niet erg boeiend vind. Maar zijn fotografische geheugen dat nog wel eens op speelt zet het voor hem vast, als hij onbewust wel door heeft dat het belangrijk is. Ook handig. Verder is hij door dit fotografische hulpmiddel ook erg slim. Hij onthoud veel, erg handig.

Biografie: Door zijn overleden gezin, en omdat hij verder niemand heeft, is hij nu een eenzaam aggressief persoon, dat geen liefde meer wil kennen. Verdere informatie, zie: karakter.

*Vaardigheden: Fotografisch geheugen en dapperheid maken hem slim en behendig in de practijk.
Zwaktes: Vriendelijkheid en socialiteit doen hem afstotelijk maken, omdat hij dit dus niet heeft. Zijn zwakte is hem lief hebben. Als hij ook maar dénkt dat iemand hem écht mag, kan hij het al niet hebben. Hij wil diegene dan ontwijken, omdat hij niet meer weet om te gaan met liefde. Zulke personen zal hij dan ook nóóít pijn willen doen, maar niemand weet dit van hem, waarbij hij dus de schijn erop houd dat hij werkelijk geen zwaktes heeft. Al is dit dus niet zo.
Interesses: Technologie> computers. Hij is erg gesteld op allerlei apparaten waarmee je van alles kan zien. Hittezoekers, mobieltjes, computers, televisie's, stereo's. Zulke dingen probeerd hij zelf ook te ontwikkelen.
*Houdt van: Technologie proberen zelf te ontwikkelen, en een wandeling maken door een gevaarlijk gebeid, aangezien hij van gevaar houd.
*Houdt niet van: Liefhebbende mensen, blije of overeinthousiaste mensen en saaie langdradige mensen.
Angst: Dat iemand hem dus lief heeft, of als échte vriend ziet.

OMGEVING
Familie: Overleden. Kenneth (broertje) Lousia (moeder) Peter (vader)
Vrienden: Heeft hij niet.
Relatie: Nee, zeker niet.
*Huisdier(en): Heeft hij niet, omdat hij ook geen dieren zelf wil liefhebben.

EXTRA'S
*Toekomstdroom: Niemand weet het, maar hij wil gewoon een gelukkig gezin later hebben. Aan Carriére wil hij graag onderzoeker in de praktijk worden.
Motto: Doe je ding, zolang je je maar niet met het mijne bemoeit.

*Favoriete lied: Heeft hij niet.
*Favoriete/mooie zinnen: Don't act like a happy person.
Quotes: Onbekend.

Extra: Onbekend.

Halo daar, ik heb de regels gelezen! Voila, de informatie gelezen ;D Ik ben klaar om te RPGen :DDD

Last edited by Oliver Ninth on Mon Feb 21, 2011 3:39 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://www.gosupermodel.nl
Admin
Admin

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 2011-02-18

PostSubject: Re: Oliver Ninth   Mon Feb 21, 2011 10:39 am

Ik vind het helemaal goed Like a Star @ heaven Alleen één ding, is dat de leeftijden tot achttien gaan, dat was ik even vergeten om erbij te zetten ;D Verder is het helemaal goed! O ja, en je moet even een avatar aanmaken, maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al. Wink
Back to top Go down
View user profile http://outcasts.forumactie.com
Oliver Ninth

PostSubject: Re: Oliver Ninth   Mon Feb 21, 2011 3:47 pm

Ik denk dat nu alles wel oké is? Leefjaar veranderd + een avatar gekozen.. Very Happy
Back to top Go down
Evy

Aantal berichten : 37
Leeftijd : 20

PostSubject: Re: Oliver Ninth   Mon Feb 21, 2011 5:28 pm

Oliver Ninth wrote:
Ik denk dat nu alles wel oké is? Leefjaar veranderd + een avatar gekozen.. Very Happy

Hij is helemaal goed nu!
Back to top Go down
View user profile
Oliver Ninth

PostSubject: Re: Oliver Ninth   Mon Feb 21, 2011 6:12 pm

Evy wrote:
Oliver Ninth wrote:

Hij is helemaal goed nu!

Oké! Fijn om het ook te horen van meerdere medespelers! Smile
Back to top Go down
Evy

Aantal berichten : 37
Leeftijd : 20

PostSubject: Re: Oliver Ninth   Tue Feb 22, 2011 1:50 pm

Oliver Ninth wrote:
Evy wrote:
Oliver Ninth wrote:

Hij is helemaal goed nu!

Ahaha, nee, ik ben zeg maar admin xD
Back to top Go down
View user profile
Oliver Ninth

PostSubject: Re: Oliver Ninth   Tue Feb 22, 2011 3:52 pm

Evy wrote:
Oliver Ninth wrote:
Evy wrote:
Oliver Ninth wrote:

Hij is helemaal goed nu!

Ahaha, nee, ik ben zeg maar admin xD

Okee, zoiets had ik eigenlijk ook wel door, toen je dat zei. Aangezien alleen Admin dat kan uitmaken, wat jij dus bent, maar ik twijfelde.. x'D
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Oliver Ninth   

Back to top Go down

Oliver Ninth
Back to top 
Page 1 of 1