Outcasts.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Outcasts.

Outcasts of their own world.
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Dawn Nightly

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Dawn Nightly Empty
PostSubject: Dawn Nightly   Dawn Nightly Icon_minitimeTue Mar 01, 2011 5:49 pm

Naam: Dawn Nightly
Roepnaam: Dawn
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 jaar

UITERLIJK
Lengte: 1,71
Gewicht: 60 kg
Ogen: Lichtgroen
Huidskleur: Blank
Haarkleur: Een mengeling van lichte bruin-rood-oranje tinten met blonde highlights.
Kapsel: In laagjes, lok, los.
Kleding: Dawn heeft een wisselende kledingstijl maar het blijft meestal wel binnen de lijntjes, háar lijntjes. Ze draagt het liefst zwarte leren motorjacks over een donkere t-shirts met felgekleurde prints en strakke donkere skinny's. Daar wijkt haar kledingstijl meestal weinig van uit. Ze let zelf meer op de accesoires die ze er bij draagt. Meestal zijn dit spike-kettingen of -armbanden, vingerloze handschoenen en andere gothic-emo achtige sieraden. Ze draagt dit erg graag maar heeft verder niets met deze groepen te maken.
*Attributen: Drie simpele tweezijdige dolken en een Tanto. De rest van haar dolken laat ze meestal thuis.

INNERLIJK
Karakter-eigenschappen: Zelfverzekerd, impulsief, aggresief, sluw, gecontroleerd, geconcentreerd, nadenkend, slim, scherp, kil, sadistisch, gesloten, hatelijk, snel van begrip, individueel, oplettend, onvoorspelbaar.

Karakter: Dawn is een rustig meisje wat zich weinig van anderen aantrekt. Ze heeft haar duidelijke eigen mening en durft deze te uiten en er is met haar te discussiëren. Ze heeft qua gezicht een vriendelijke vertoning en ook al maakt haar kledingstijl het tegenover gestelde daar van - zo wordt ze ook meestal geïntepreteerd. Mensen denken soms dat ze een lief meisje is wat niet precies weet waar ze haar kleding moet kopen maar de mensen die dat denken zijn hun leven niet zeker meer. Dawn laat zich niet beledigen en komt verbaal vaak scherp over. Ze heeft altijd wel een snijdende oplossing liggen maar heeft veel zelfbeheersing en controle over haarzelf. Ze is slim, nadenkend en alles behalve roekeloos. Verder is ze soms een best sadistisch meisje. Soms staat ze mensen te hulp maar anderen keren ligt haar gemoedstoestand tegen je en heb je een mes tegen je keel aangedrukt zonder dat daar echt aanleiding voor is. Ze is onvoorspelbaar en impulsief. Elke zet die ze doet komt uit een onverwachtse hoek en dat zorgt voor verwarring en verrassing. Daarom is ze bruikbaar. Ze moeilijk te doorgronden terwijl ze zelf vaak grondig te werk gaat en met haar oplettende blik dingen sneller op kan lossen dan anderen. De onvoorspelbaarheid vinden mensen soms eng. Je weet nooit of ze je met open armen zal ontvangen en je aan haar bongenotenlijst toe kunt voegen of dat het licht uit je ogen die dag nog zal doven. Sommige vinden dat onbetrouwbaar maar als je eenmaal háár vertrouwen hebt gewonnen heb je toch een behoorlijk sterke bondgenoot aan je zijde. Ze is dol op het mes dat ze heeft en is niet bang om het te gebruiken. Ze is verder niet het grootste meisje dat je ooit hebt gezien maar ze durft tegen iedereen op. Ze is snel en lenig en ongelooflijk beheerst wat samen met haar dolk een ongelooflijk gevaarlijke combinatie is. Gevechten en uitdagingen gaat ze daarom ook snel aan en zenuwachtig is ze nooit. Dawn heeft geen last van moeite met keuzes maken, deze zijn meestal snel opgelost. Verder is dit meisje een bijtertje, ze geeft niet snel op en leeft van dag tot dag. Wanneer ze een gevecht of iets échts belangrijks zou verliezen zou ze dit heel erg vinden en zou ze hier om treuren maar als het om simplistische bord- en computerspelletjes gaat heeft ze hier geen problemen mee. Dawn houdt veel van dingen doen. Daarmee bedoelt ze dat ze niet van computerspelletjes en andere elektronica houdt maar gewoon het liefst buiten is. Dawn heeft geen gespleten persoonlijkheid maar soms kan ze ook heel aardig zijn, het hangt af van haar bui, maar haar voorkeur gaat uit naar het niet zo lieve sadistische meisje in haarzelf.

Biografie: Dawn verschilde qua karakter weinig van wat ze nu is. Dat kwam waarschijnlijk omdat haar vader een soort crimineel was die vrijwel altijd in de gevangenis zat en haar moeder er ook niet was om voor haar te zorgen aangezien zij stief, vlak na Dawn's geboorte. "Een auto-ongeluk," vertelde haar vader altijd maar Dawn wist wel beter. In ieder geval begon Dawn hetzelfde pad te volgen als haar vader. Ze werd opgepakt voor brandstichting en diefstal en werd na een lang proces in een tuchthuis geplaatst. Ze voelde zich daar ongelukkig, ze kon er niet tegen dat anderen haar commandeerden en doodde haar groepsmentrix. De oproer en ophef die toen ontstond gebruikte ze om te ontsnappen en uiteindelijk was ze weer op vrije voeten. Ze zwierf alleen rond over de straten en wist toen een plaatsje te vangen die haar naar de nieuwe planeet zou brengen.

*Vaardigheden: Dawn is ongelooflijk snel, behendig en beheerst. Ze heeft scherpe zintuigen, een geweldige conditie en haar hobby en specialiteit is meswerpen. Ze heeft daar een absoluut talent voor en raakt het doel nog met haar ogen dicht, om het even waarop ze mikt.
Zwaktes: Diepgaande conversaties voeren, samenwerken.
Interesses: Messen, dolken, zwaarden en andere gevaarlijke scherpe dingen.
*Houdt van: Anderen laten schrikken of pijnigen, meswerpen.
*Houdt niet van: Samenwerken, diepgaande conversaties voeren, elektronische dingen en snufjes.
Angst: Dat haar haar dolken worden afgepakt of dat ze weer in zo'n claustrofobisch tuchthuis werd geplaatst.

OMGEVING
Familie:
Craigh Nightly - Vader - 47 jaar - In de gevangenis
Nikita Nightly - Moeder - 44 jaar - Dood, gestorven vlak na Dawn's geboorte.
Zo ver Dawn weet heeft ze geen broers of zusjes of bekende andere familie.
Vrienden: (Nog) Niet op deze planeet.
Relatie: Nope, deinsen terug als Dawn er iets mee te maken wil hebben.
*Huisdier(en): -

EXTRA'S
*Toekomstdroom: Geen, Dawn leeft van dag tot dag en maakt zich hier weinig druk om.
Motto: Geen

*Favoriete lied: None
*Favoriete/mooie zinnen:
Quotes:
“The good die young - because they see it's no use living if you've got to be good”

Extra: None

Die regels heb ik gelezen. Iets van ik ben klaar om te RPG'en :DDD en Voila en Hola daar en zo. :]
Ik heb trouwens het gevoel dat ik iets vergeten ben...
Back to top Go down
Evy

Evy


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-20
Leeftijd : 25
Woonplaats : A'dam - Noord

Dawn Nightly Empty
PostSubject: Re: Dawn Nightly   Dawn Nightly Icon_minitimeTue Mar 01, 2011 9:07 pm

Grr. Ik wil je goedkeuren, maar eigenlijk mag het niet van mezelf, omdat je weer een meisje bent... Carpethia wordt overheerst door meisjes... Shitshitshit. WAAROM DOE JE ME DIT AAN? Oké. Ik ga je goedkeuren Like a Star @ heaven maar, dan ga ik wel een onactief meisje verwijderen. Ja. -met dank aan Iris :d-
-Btw, ben jij dat Merel? Very Happy Zo niet, sorry voor mijn domheid.-
Back to top Go down
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 2011-03-01

Dawn Nightly Empty
PostSubject: Re: Dawn Nightly   Dawn Nightly Icon_minitimeTue Mar 01, 2011 9:09 pm

Dankje voor het goedkeuren :] Volgende keer speel ik wel een jongen!
Hoe weet je dat ik Merel ben? :[ Ik wilde je verrassen!
Back to top Go down
Sponsored content





Dawn Nightly Empty
PostSubject: Re: Dawn Nightly   Dawn Nightly Icon_minitime

Back to top Go down
 
Dawn Nightly
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Leah & Dawn - Verkenning

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Outcasts. :: Algemeen :: Rollen-
Jump to: