Outcasts.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Outcasts.

Outcasts of their own world.
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 William Alex McCanzie

Go down 
5 posters
AuthorMessage
William

William


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 2011-02-28

William Alex McCanzie Empty
PostSubject: William Alex McCanzie   William Alex McCanzie Icon_minitimeMon Feb 28, 2011 7:37 pm

Naam: William Alex McCanzie
Roepnaam: Will
Geslacht: man/vrouw
Leeftijd: 18 jaar, 23-10

UITERLIJK
Lengte: 1m85
Gewicht: 80 kg.
Ogen: donkerblauw met een lichtgrijze schijn.
Huidskleur: Blank, met een iets bruinere kleur van de zon.
Haarkleur: Donkerblond.
Kapsel: halfkort, staat een beetje warrig omhoog (zie foto)
Kleding: meestal gewoon, gemakkelijke kledij. T-shirt, jeans. Meestal in donkere tinten, grijs, blauw, zwart..
*Attributen: zijn telefoon, sigaretten als hij daar zin in heeft, kauwgom en zijn muziekspeler.

INNERLIJK
Karakter: William is in het algemeen en optimistisch persoon. Hij heeft graag een bepaald doel voor ogen en gaat daar dan ook voor. Hij kan soms op anderen nogal kort en nors overkomen, omdat hij niet weet wat hij meestal moet zeggen. Sommige mensen voelen zich dan ook vaak ongemakkelijk in zijn buurt. Maar dat vind hij meestal niet erg, de mensen die hij belangrijk genoeg vind zal hij wel vriendelijk tegen doen. Hij heeft ook nogal een eigen wil, gaat voor wat hij zelf wil. Hij kan ook vriendelijk zijn, als hij dat echt wil. Hij is wel een romantische ziel, ook al laat hij dat niet echt merken. Hij is iemand die zich moeilijk kan inleven in het standpunt van andere mensen, dus hij begrijpt niet waarom sommigen bepaalde keuzes maken in hun leven die hij nooit zou maken. En meestal kan hij hun daar ook op aanspreken, in de hoop het een beetje beter te kunnen begrijpen.
Biografie: Hij heeft altijd samen gewoond met zijn moeder en jongere zus. Zijn vader heeft hij al 4 jaar niet meer gehoord. Sinds zijn vader weg was ging het steeds slechter met zijn moeder, ze ging drinken, bleef dagenlang in bed, ging vaak weg om een paar dagen erna pas terug te komen.. waardoor hij zo'n beetje voor de normale gang van zaken moest zorgen thuis, en ook voor zijn zusje. Na een lange tijd ging het weer beter met zijn moeder en werd het terug een beetje normaal. Maar hij moest nog steeds héél veel op zijn zusje passen.
*Vaardigheden: Hij is erg goed in het oplossen van raadsels zoals puzzels, rebussen, moeilijke vraagstukken. Hij is ook heel goed in het ontcijferen van codes enz.
Zwaktes: Kleuren herkennen, hij heeft zelfs een beetje last van kleurenblindheid.
Interesses: Puzzels, zeker van die moeilijke, waar je uren aan bezig kan zijn. Dat heeft hij altijd leuk gevonden, omdat hij dan een doel heeft.
Angst: Hij is van niet veel dingen bang, maar hij heeft het niet voor kippen.

OMGEVING
Familie: - Zijn zusje Charlotte, die 5 jaar jonger is dan hij, en dan nog zijn moeder, en oma's & opa's enz..
Vrienden: Hij heeft niet echt veel vrienden gehad, maar er zijn er een paar die altijd goede vrienden van hem zijn geweest en zullen blijven.
Relatie: Hij heeft nog niet veel vriendinnetjes gehad in zijn leven, toch niet echt belangrijke.

EXTRA'S
*Toekomstdroom: Hij heeft niet echt een bepaald doel voor ogen in zijn leven, hij zal wel zien hoe het loopt.

*Favoriete lied: Coldplay - Fix You

Hola daar, ik heb de regels gelezen!
Voila, de informatie gelezen ;D
Ik ben klaar om te rpgen :DDD


Last edited by William on Mon Feb 28, 2011 9:40 pm; edited 3 times in total
Back to top Go down
Macci

Macci


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 2011-02-26
Woonplaats : In je bed

William Alex McCanzie Empty
PostSubject: Re: William Alex McCanzie   William Alex McCanzie Icon_minitimeMon Feb 28, 2011 7:38 pm

Hello there beauty I love you___I love you
Back to top Go down
Ash

Ash


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 2011-02-20

William Alex McCanzie Empty
PostSubject: Re: William Alex McCanzie   William Alex McCanzie Icon_minitimeMon Feb 28, 2011 7:43 pm

Macci wrote:
Hello there beauty I love you___I love you

Zeg jij dat niet bij iedereen... xd?
Back to top Go down
Macci

Macci


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 2011-02-26
Woonplaats : In je bed

William Alex McCanzie Empty
PostSubject: Re: William Alex McCanzie   William Alex McCanzie Icon_minitimeMon Feb 28, 2011 7:45 pm

Ash wrote:
Macci wrote:
Hello there beauty I love you___I love you

Zeg jij dat niet bij iedereen... xd?

HAHAHA die jongens zijn ook zo mooi ghehe Embarassed
sorry, ik vind snel iemand mooi ;$
Back to top Go down
William

William


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 2011-02-28

William Alex McCanzie Empty
PostSubject: Re: William Alex McCanzie   William Alex McCanzie Icon_minitimeMon Feb 28, 2011 7:46 pm

Macci wrote:
Ash wrote:
Macci wrote:
Hello there beauty I love you___I love you

Zeg jij dat niet bij iedereen... xd?

HAHAHA die jongens zijn ook zo mooi ghehe Embarassed
sorry, ik vind snel iemand mooi ;$

Hahaha, xd
Back to top Go down
Evy

Evy


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-20
Leeftijd : 25
Woonplaats : A'dam - Noord

William Alex McCanzie Empty
PostSubject: Re: William Alex McCanzie   William Alex McCanzie Icon_minitimeMon Feb 28, 2011 8:38 pm

Goedgekeurd Like a Star @ heaven
Back to top Go down
Leah

Leah


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-25

William Alex McCanzie Empty
PostSubject: Re: William Alex McCanzie   William Alex McCanzie Icon_minitimeMon Feb 28, 2011 9:01 pm

Heb je de rol gelezen? Want volgens mij staan er dingen hetzelfde in als bij Manon.;p
Back to top Go down
William

William


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 2011-02-28

William Alex McCanzie Empty
PostSubject: Re: William Alex McCanzie   William Alex McCanzie Icon_minitimeMon Feb 28, 2011 9:03 pm

Leah wrote:
Heb je de rol gelezen? Want volgens mij staan er dingen hetzelfde in als bij Manon.;p

Ja, ik had alle rollen al eens doorgelezen, maar blijkbaar lijkt hij inderdaad een beetje op de hare. Ik zal een beetje veranderen denk ik ;p
Back to top Go down
Sponsored content





William Alex McCanzie Empty
PostSubject: Re: William Alex McCanzie   William Alex McCanzie Icon_minitime

Back to top Go down
 
William Alex McCanzie
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Outcasts. :: Algemeen :: Rollen-
Jump to: