Outcasts.

Outcasts of their own world.

HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

Ginger Town

Go down 
AuthorMessage
Luce

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 2011-02-23

PostSubject: Ginger Town   Wed Feb 23, 2011 3:26 pm

Ooit was er vreugde en vrede over de hele wereld. Als je huisjes binnenkwam, rook het naar bloemen, en de geur van overwinning. Je wordt begroet met twee zoenen op je wangen en een stevige knuffel. Het is 1768 nu, en ik woon hier op een boerderijtje met veel dieren in Ginger Town. Ik heb neit alleen maar dieren, maar ook een sinasappel wijngaard ofzoiets. De Ginger Ale Sinasappels waren het eerst ontdekt in Tigorier Town, de naam van Ginger Town vroeger, en toen hebben ze het vernoemd naar die sinasappel. Ik verdien er zover mijn geld mee en mijn ouders zijn tevreden met me. Mijn moeder Sophia riep me een keer. 'Lucinda!' riep ze. EN ik huppelde naar huis. 'Goedemorgen moeder, wat is er?' vroeg ik haar. Haar pijnlijke gezicht beviel me niet, en ik wist dat er iets was. 'Vader, hij is weg. Hij vecht mee in een oorlog.' zei ze na een pijnlijke stilte. 'Oorlog?' had ik verbaasd gevraagd, 'Welke oorlog? Hoe kan er nou oorlog zijn in zo'n vredige wereld, waar alles goed is? Waar het lekker naar bloemetjes ruikt, en iedereen het goed met iedereen kan vinden?' rie pi kverbaasd uit. Ik draaide een rondje met gesloten ogen en met mijn hoofd in mijn achternek. Ik liet de zonnestralen mijn huid kietelen en ik liet me ahterover vallen in het gras. Dit was de wereld die ík kende. Maar vroeger, was er oorlog geweest. Een hevige oorlog, bijna neit te stoppen. Maar nu? Oorlog? Dat kan toch neit? En met die gedachten ging ik rijden, met mij paard Horizon. Tevreden ging ik die avond naar bed. Niet-wetende dat de ochtend erna, mijn verschrikkelijkste ochtend ooit zou worden...
Back to top Go down
View user profile
Evy

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 2011-02-20
Leeftijd : 19

PostSubject: Re: Ginger Town   Thu Feb 24, 2011 4:17 pm

Leuk Like a Star @ heaven
Back to top Go down
View user profile

Ginger Town
Back to top